STIHL connected

FAQ – Usein kysytyt kysymykset

Ennen ostamista

Mihin STIHL connected -portaalia tarvitaan?

STIHL connected -portaali on digitaalinen työpaikka erityisesti kaupalliseen käyttöön.  Saat käyttöösi laajennetut toiminnot kattavan digitaalisen kaluston hallinnan tarpeisiin. Jos käytät vain STIHL connected -appia, käytössäsi on vain rajattu määrä STIHL connectedin toiminnoista ja analyysi- ja näyttövaihtoehdoista.

Mihin STIHL connected -appia tarvitaan?

STIHL connected -appi on STIHL connectedin keskeinen järjestelmämoduuli. Se on tarpeen, jotta STIHL Smart Connectorin keräämät tiedot voidaan välittää älypuhelimesi tai tablettisi WLANin tai mobiiliyhteyden kautta STIHL-pilveen. Tiedot ovat sitten käytettävissä analysoitaviksi STIHL connected -portaalissa. STIHL connected -app auttaa sinua suunnittelemaan ja dokumentoimaan paremmin omat työtehtäväsi. 

Mikä on STIHL Smart Connectorin käyttötarkoitus?

STIHL Smart Connectorilla välitetään tietoja siitä, miten laitettasi käytetään. STIHL Smart Connector huomaa automaattisesti, milloin laitettasi käytetään ja määrittää käyttötunnit. Näet laitteidesi käyttötunnit STIHL connected -apilta sekä STIHL connected -portaalissa.

Toimiiko STIHL connected -järjestelmä varkaussuojana?

STIHL connected -järjestelmää ei tällä hetkellä voi käyttää varkaussuojana.

Asennus

Mihin tuotteisiin STIHL Smart Connector voidaan jälkiasentaa?

STIHL Smart Connector on periaatteessa yhdistettävissä sekä STIHL-tuotteisiin että muiden valmistajien tuotteisiin. STIHL Smart Connetorin täysi toiminto tarjotaan vain täysin tuetuille STIHL-tuotteille. Täysin tuetuissa STIHL-tuotteissa on ennalta merkitty STIHL Smart Connectorin liitäntäpiste. Näihin tuotteisiin suositellut tuotekohtaiset huolto-ohjeet on tallennettu myös järjestelmään.

Mitä eroa on "täysin tuettujen" ja "osittain tuettujen" tuotteiden välillä?

Jokaisessa täysin tuetussa STIHL-tuotteessa on ennalta määritelty kohta, johon Smart Connector tulee liittää. Näihin tuotteisiin suositellut tuotekohtaiset huolto-ohjeet on tallennettu myös järjestelmään.Myös osittain tuetut tuotteet voidaan yhdistää Smart Connectoriin. Näissä tuotteissa ei kuitenkaan ole ennalta määriteltyjä kohtia Smart Connectorin yhdistämistä varten eikä ennalta määriteltyjä tuotekohtaisia huolto-ohjeita.

Mitkä STIHL-tuotteet ovat tällä hetkellä "täysin tuettuja"?

Seuraavat STIHL-tuotteet ovat tällä hetkellä "täysin tuettuja":

Moottorisahat

MSA 120, MSA 140, MSA 160*, MSA 160T*, MSA 161T, MSA 200*, MSA 220*, MS 170, MS 180, MS 201, MS 201T*, MS 231*, MS 251, MS 261, MS 462, MS 500i, MS 661*

Teleskooppivartiset oksasahat

HT 56, HT 103, HT 133*

Akkusaha

GTA 26

Laikkaleikkurit

TSA 230, TS 410, TS 420, TS 440, TS 480i*, TS 500i

Polttomoottorikäyttöiset raivaussahat

FSA 45, FSA 56*, FSA 57*, FSA 130, FS 38, FS 40, FS 55*, FS 56, FS 89*, FS 91, FS 94, FS 111, FS 131, FS 240, FS 260*, FS 311, FS 360, FS 410*, FS 460, FS 490*, FS 510*, FS 560

KombiSystem, MultiSystem, reunaleikkurit ja maaporat

KMA 130, KM 56, MM 56, KM 91, KM 111, KM 131, BT 131, FR 131*, FR 410*, FR 460*,  FB 131, FC 91, FC 96, FC 111, SP 92, SP 452*, SP 482*

Puhaltimet

BGA 45*, BGA 56*, BGA 85, BGA 100, BG 50, BG 56, BG 66, BG 86, BR 430, BR 500, BR 600, BR 700, BR 800

Ruiskutuslaitteet ja reppuruiskut

SH 56, SH 86, SR 430, SR 450

Pensasaitaleikkurit

HSA 45, HSA 56*, HSA 66, HSA 86*, HS 46*, HS 56*, HS 81, HS 82, HS 86, HS 87, HL 92*, HL 94

Käsikäyttöiset ruohonleikkurit, ilmaajat ja ajoleikkurit

RMA 2 RT*, RMA 235*, RMA 339*, RMA 443*, RMA 448*, RMA 765*, RM 443*, MB 443*, RM 448*, MB 448 CV*, RM 655 YS*, MB 655 YS*, RM 756*, MB 756 YC*, RT 4082*, MR 4082*, RT 6127 ZL*, MT 6127 ZL*

* Ei Yhdysvaltain variantti (ristiriidassa varoitustarran kanssa)

Mitkä ovat järjestelmävaatimukset STIHL connectedin käyttämiseksi?

Älypuhelin STIHL connected -appia varten:
• varustus: kamera, GPS, bluetooth Low Energy 4.0
• käyttöjärjestelmä: iOS 11.0 (tai uudempi), Android 5.0 (tai uudempi)

PC STIHL connected -portaalia varten:
• Windows tai Mac
• internet-yhteys

Miten liitän STIHL Smart Connectorin oikein STIHL-tuotteeseeni?

Asennusvideoissamme näet, miten voit kiinnittää STIHL Smart Connectorin oikealla tavalla. Asennusvideot näytetään, kun STIHL Smart Connector yhdistetään STIHL connected -appiin tai STIHL connected -portaaliin.

Voinko käyttää STIHL Smart Connectoria myös muiden valmistajien tuotteissa?

Connectorin käyttö muiden valmistajien tuotteissa on mahdollista rajoitetusti (tuolloin puuttuvat esim. käyttöaikasidonnaiset huolto-ohjeet). Kaikki yleiset Connectorin käyttöohjeet vierastuotteissa löytyvät käyttöohjeesta. 

Voiko STIHL Smart Connectoria ja STIHL connected -järjestelmää käyttää myös käytettyjen tuotteiden kanssa?

Kyllä, myös käytettyjä tuotteita voi käyttää. Löydät lisää ohjeita käyttöohjeesta.  Tuotteita asennettaessa ja Connectoria yhdistettäessä STIHL connected -apissa voidaan käytetyn tuotteen käyntiajan alkuarvo asettaa jo suoritettujen käyttötuntien mukaan.

Mistä löydän tuotteeni sarjanumeron tai viivakoodin?

Löydät sarjanumeron ja - uudemmissa STIHL-tuotteissa - myös viivakoodin STIHL-tuotteesi tyyppikilvestä.

Miten voin lisätä tuotteen STIHL connected -appiin tai STIHL connected -portaaliin?

STIHL connected -appi:
STIHL connected -apin käynnistyksen jälkeen löydät tuotteesi tuotevalikon kohdasta "Varustus". Voit lisätä uusia tuotteita navigointipalkista näytön alareunasta "+"-symbolia käyttämällä.
STIHL connected -portaali:
Uusien tuotteiden asentaminen tehdään tuotevalikon navigointipalkista.

Mihin tuotteen mukana tullutta kiinnitysmateriaalia käytetään?

Liimanauha ja mukana toimitetut ruuvit, mukaan lukien aluslevyt, on sovitettu STIHL Smart Connectorin mukaan. Käytettäessä kiinnitystapoja "liimaus" ja "ruuvaus" vain mukana toimitettuja kiinnitysmateriaaleja saa käyttää. Lisäkiinnitysvaihtoehdot, kuten "niitit" tai "nippusiteet", riippuvat vastaavasta asennuspaikasta ja ne tulee siksi valita ja hankkia asianmukaisesti. Noudata tarvittaessa käyttöohjeen ohjeita.

Unohdin salasanani. Mitä voin tehdä?

Sisäänkirjautumissivulla valitsemalla "Unohtuiko salasana" -kohdan, sinulle lähetetään sähköpostitse aktivointilinkki ja voit määrittää uuden salasanan.

Miten pääsen STIHL connected -portaaliin?

Pääset STIHL connected -portaaliin osoitteessa: https://connect.stihl.com. Rekisteröidy päästäksesi STIHL connected -portaaliin.

Tarvitaanko STIHL connected -portaalia varten jokin ohjelmisto tai asennus?

Ei, STIHL connected -portaalia varten ei tarvita asennusta. STIHL connected -portaali on selainsovellus. Heti kun olet yhteydessä internetiin, pääset portaaliin.

Mitä pääsytietoja STIHL connected -yhteyttä varten tarvitaan?

STIHL connected -yhteyden käyttämiseksi sinun täytyy rekisteröityä STIHL connected -apin tai STIHL connected -portaalin kautta. Tarvitset tätä varten sähköpostiosoitteen. Voit antaa salasanan itse rekisteröinnin yhteydessä.

Appi ei tunnista STIHL Smart Connectorin paristolokerossa olevaa QR-koodia. Mitä voin tehdä?

• Varmista ensin, että älypuhelimesi internet-yhteys on aktiivinen. 
• Yritä seuraavaksi siirtää QR-koodi apin skannausikkunaan. Kuva tarkentuu uudelleen, kun skannausikkunaan napsautetaan. Jos kuvan tarkentaminen ei onnistu, vaihtele älypuhelimen ja QR-koodin välistä etäisyyttä. Varmista, että valaistusta on riittävästi. 
• Jos QR-koodia ei voida käsitellä, valitse näppäimistö-symboli valikkopalkista ja syötä STIHL Smart Connectorin sarjanumero.

Mistä saan STIHL connected -apin?

STIHL connected -appi on saatavilla päätelaitteisiin, joissa on
• iOS-käyttöjärjestelmä, App Storesta tai
• Android-käyttöjärjestelmä, GooglePlay Storesta
Vihje: syötä hakusanana "STIHL connected".

Miten voin lisätä STIHL Smart Connectorin asennettuun tuotteeseen?

Kun olet asentanut tuotteen, voit lisätä Smart Connector'in laitteen tuotetiedot-näkymän kohdassa "Connector". Apin ja portaalin asennusvideot tukevat ja opastavat sinua tämän toimenpiteen aikana.

Mistä löydän STIHL Smart Connectorini QR-koodin?

QR-koodi on STIHL Smart Connectorin nappipariston alla. Avaa kansi ja poista nappiparisto saadaksesi QR-koodin näkyviin.

Haluaisin varustaa koneeni uudella STIHL Smart Connectorilla. Voinko siirtää koneeni toiminta-ajan?

Jos haluat varustaa koneesi uudella STIHL Smart Connectorilla, voit asettaa tuotteen toiminta-ajan alkuarvon sen mukaan, kauanko tuotetta on jo käytetty. 

Mistä tiedän, onko STIHL Smart Connector yhdistetty onnistuneesti STIHL connected -apin kantaman sisällä?

Napsauta Connector-symbolia navigointipalkissa näytön alareunassa. Kaikki kantaman sisällä sijaitsevat tuotteet näytetään.

Voinko yhdistää yhteen tuotteeseen enemmän kuin yhden STIHL Smart Connectorin?

Et, kuhunkin tuotteeseen voidaan yhdistää vain yksi STIHL Smart Connector.

Toiminnallisuus

Käsitteleekö STIHL Smart Connector tuotteeni käyttötunnit myös, jos älypuhelin on kantaman ulkopuolella?

Käyttötunnit käsitellään riippumatta siitä, onko älypuhelimeen yhteyttä.  Jatkuva yhteys älypuhelimeen ei ole välttämätön. Käyttötunnit tallennetaan paikallisesti STIHL Smart Connectoriin.

Miten muutan tuotteeni sisäisen nimen?

Uutta tuotetta asennettaessa voit antaa sille muokkaustilassa sisäisen nimen tai lisätä sellaisen nimen myöhemmin. Jo asennettujen tuotteiden kohdalla voit löytää asetuksen vastaavan tuotetiedot-näkymän kohdassa "Muokkaa". 

Kuinka voin poistaa tuotteen?

Valitse tuotetiedot-näkymän kohdasta "Muokkaa" komento "Poista". Tällöin tuote poistetaan tuotevalikostasi.

Kuinka voin poistaa STIHL connected -tilini?

Voit poistaa henkilökohtaisen tilisi tiliasetuksissa STIHL connected -portaalin muokkausvaihtoehdoissa. Huomaathan, että tällöin kaikki henkilökohtaiset tiedot ja tuotetiedot poistetaan pysyvästi. 

Miten voin antaa oikeuksia muille työntekijöille?

Kaluston haltijana voit luoda lisää työntekijöitä milloin tahansa STIHL connected -portaalin kautta ja määrittää oikeuksia vastaavissa käyttäjäasetuksissa. Näin laitteistokalustoa voidaan hallinnoida yhdessä.

Miten voin vaihtaa tuotekuvaa?

Kun valmistelet uutta tuotetta käyttöön, voit älypuhelimellasi lisätä siitä kuvan kuvagalleriasta.Kuvien muuttaminen jo lisättyihin tuotteisiin ei tällä hetkellä ole mahdollista. Työskentelemme kuitenkin jo tämän toiminnon toteuttamisen parissa.Väliaikainen ratkaisu: poista tuote (myös tuotetiedot poistetaan) ja lisää se uudelleen. Nyt voit valita uuden kuvan.

Miten voin muuttaa osoitettani?

Voit muuttaa käyttäjätilisi osoitetta STIHL connected -portaalin tiliasetuksissa. STIHL connected -apissa ei voida muuttaa osoitetta.

Minkä käyttötilan LED-merkkivalo näyttää STIHL Smart Connectorin kotelossa?

LED-merkkivalo näyttää kunkin laitteen käyttötilan tietyllä värillä STIHL Smart Connectorin kotelossa. Käyttöedellytykset näytetään seuraavasti:
Normaalikäyttö = palaa vihreänä
Vaihda paristo = vilkkuu punaisena
Sisäinen virhe = palaa punaisena
LED-merkkivalo aktivoituu heti, kun nappiparisto asetetaan paikoilleen. LED-valo sammuu muutaman sekunnin kuluttua virran säästämiseksi. 

Onko STIHL Smart Connector pysyvästi kytkettynä älypuhelimeen?

STIHL Smart Connector ei edellytä pysyvää aktiivista yhteyttä älypuhelimeen. Connector lähettää tuotteesi ajankohtaisen käyntiajan säännöllisin väliajoin.  Jos älypuhelin STIHL connected -apin kanssa on kantaman sisällä, lähetetyt tiedot vastaanotetaan automaattisesti.

Mikä on suurin kantama STIHL Smart Connectorin ja älypuhelimen välillä?

Suurin kantama STIHL Smart Connectorin ja älypuhelimen välillä on kymmenen metriä. Ulkoiset tekijät, esimerkiksi häiriöt, voivat vaikuttaa kantamaan.

Määritetäänkö toiminta-aika, kun STIHL connected -appi on suljettu?

Toiminta-aika määritetään STIHL connected -apista riippumatta. Jos STIHL connected -appi kuitenkin on käytössä, käyttötiedot siirretään useita kertoja minuutissa STIHL connected -portaaliin. Jos STIHL connected -appi ei ole käytössä, siirto tapahtuu huomattavasti harvemmin. 

Huolto

Miten suoritan STIHL-tuotteeni huoltotoimenpiteet, jos STIHL connected -appi näyttää minulle huoltotarvetta?

Tarpeelliset huoltotoimenpiteet kuvataan kyseisen STIHL-tuotteesi käyttöohjeessa.Vinkki: digitaaliset käyttöohjeet ovat saatavana myös osoitteessa www.stihl.com.

Saako erikoisliike tiedon, jos luon koneilleni huollon?

Erikoisliike ei saa tietoa STIHL connected -portaalissa luodusta huollosta. Vain jos valitset tuotetiedot-näkymässä "Ota yhteys erikoisliikkeeseen" koskien määräaikaista tai suositeltua huoltoa, voit ilmoittaa jälleenmyyjälle suoraan sähköpostitse. 

Vaikuttaako STIHL connectedin käyttö STIHL-tuotteideni takuisiin (esimerkiksi suoritettu tai pois jäänyt jäänyt huolto)?

Ei, STIHL ei tee takuuta koskevia päätöksiä STIHL connectedin huoltotietojen perusteella. 

Vianetsintä

STIHL-tuotteeni käyntiaika ei tallennu tai se on poikkeava. Mitä voin tehdä?

Oikean käyntiajan seurannan vuoksi on tärkeää, että täysin tuettujen STIHL tuotteiden suositeltu kiinnitysasento toteutetaan tarkalleen.  Jos käyntiaika poikkeaa vieläkin, varmista, ettei varastoinnin, kuljetuksen ja käytön aikana välittömässä ympäristössä, noin 0,5 m säteellä, ole voimakkaita magneettikenttiä.

Tuotteeni sijaintia ei näytetä tai se ei vastaa todellista sijaintia. Mitä voin tehdä?

Sijainnin analyysi ei sisällä paikannustoimintoa, vaan sillä analysoidaan käyttöä. Jotta se näyttäisi oikein, tulee älypuhelimen, jossa STIHL connected -appi toimii, ja kyseisen STIHL tuotteen kantaman päässä käyttöpaikalla. Kantama on korkeintaan kymmen metriä.

STIHL Smart Connectorin kotelon LED-merkkivalo ei syty, kun nappiparisto liitetään. Mitä voin tehdä?

Varmista, että nappiparisto on tyyppiä CR2032, ja että se on asetettu oikein päin. Jos LED-merkkivalo ei syty, aseta paristo uudelleen sisään. Jos LED-merkkivalo ei pala vieläkään, käytä uutta paristoa. Jos sinulla on lisää kysyttävää, käänny erikoisliikkeen puoleen.

LED-merkkivalo STIHL Smart Connectorin kotelossa vilkkuu punaisena. Mitä voin tehdä?

Punaisena vilkkuva LED-merkkivalo varoittaa pariston matalasta lataustasosta. Vaihda paristo.

LED-merkkivalo STIHL Smart Connectorin kotelossa palaa useamman sekunnin ajan punaisena. Mitä voin tehdä?

Useamman sekunnin ajan palava punainen merkkivalo varoittaa STIHL Smart Connectorin sisäisestä viasta.  Ota yhteyttä erikoisliikkeeseen.

En löydä STIHL Smart Connectoria, kun asennan STIHL connected -appiani. Mitä minun pitäisi tehdä?

Tarkista, pitääkö seuraava paikkansa:
• Älypuhelimesi STIHL connected -apilla on alle kymmenen metrin kantaman sisällä Connectorista. Voi kestää jopa 60 sekuntia, ennen kuin appi tunnistaa Connectorin älypuhelimessa. 
• Olet aktivoinut älypuhelimesi sijaintimäärityksen ja bluetoothin.
• Älypuhelin tyydyttää järjestelmävaatimukset.
• Eristyskalvo nappipariston ja Smart Connectorin kotelon liitoskohtien välistä on poistettu.
• Paristo on asetettu oikein päin.
• LED-valo Smart Connectorin kotelossa palaa muutaman sekunnin ajan vihreänä pariston asettamisen jälkeen. 

Jos kaikki ehdot täyttyvät ja et edelleenkään löydä Smart Connectoria STIHL connected -apista, tee STIHL connected -apin kautta "Tukipyyntö".

STIHL connected -appini ei näytä ympäristössä yhtään STIHL Smart Connector -laitteita tai välitä mitään nykyisiä tietoja, vaikka sähkötyökalut on asennettu. Mitä voin tehdä?

Tarkista, pitääkö seuraava paikkansa:
• STIHL connected -apissa ei ole virhetoimintoa. Kirjaudu tarpeen vaatiessa ulos STIHL connected -apista, sulje appi, avaa appi uudelleen ja kirjaudu taas sisään.
• Paristo on asetettu oikein päin.
• Paristo ei ole tyhjä. Aseta tarvittaessa uusi paristo.


Jos tiedot eivät vieläkään päivity, tee STIHL connected -apin kautta "Tukipyyntö".

Muuta

Miten voin vaihtaa STIHL connected -apin tai STIHL connected -portaalin kielen?

STIHL connected -appi:
Voit muuttaa kieliasetuksen käyttäjätilisi asetusten kohdassa "Tilitiedot". 
STIHL connected -portaali:
Voit muuttaa kieliasetuksen käyttäjätilisi asetusten kohdassa "Tilitiedot". 

Tarvitsenko internet-yhteyden STIHL connected -apin käyttämiseen?

Et tarvitse internet-yhteyttä STIHL connected -apin käyttämiseen. Internet-yhteyttä ei tarvita myöskään laitteittesi käyttöä varten, koska paikallinen välitallennus tapahtuu Connectoriin. Tietojen välitys STIHL-apin ja STIHL-pilven välillä vaatii kuitenkin internet-yhteyden (WLAN- tai mobiiliyhteyden). 

Näkeekö erikoisliikkeen edustaja tietoni?

Erikoisliike näkee asiakastietosi, jos olet lisännyt erikoisliikkeen tiliisi STIHL connected -portaalissa. Erikoisliikkeen edustaja näkee tuotekohtaiset konetietosi vain, jos tuotteesi muokkaustilassa "...tietojeni välitys valitulle erikoisliikkeelle..." olet antanut siihen hyväksyntäsi.Jos et ole lisännyt yhtäkään erikoisliikettä, mitään asiakas- tai konetietojasi ei välitetä. 

Voinko paikantaa työntekijöitäni STIHL connectedin kautta?

Ei, työntekijöiden paikantaminen ei ole mahdollista. Sijaintitietoja käytetään vain silloin, kun koneet ovat aktiivisessa käytössä ja paikannetaan työtehtävää.

Mitä STIHL tekee STIHL connected'issa olevilla tiedoillani?

STIHL käyttää henkilökohtaisia tietojasi, erityisesti kone-, laite- ja käyttötietoja, vain voimassa olevan sopimuksen mukaan ja tuotteidesi tukemista varten.  Lisäksi käytämme näitä tietoja nimettömien tilastojen luomiseen. Käytämme tilastoja tuotteidemme ja palveluidemme parantamiseen, tuotteiden seurantaan ja tuotteiden turvallisuuden varmistamiseen.

Mistä saan henkilökohtaista tukea STIHL Smart Connectorin käyttöönottoa ja käyttöä koskevissa kysymyksissä?

Käänny STIHL-jälleenmyyjäsi puoleen. 

Voiko STIHL connected -appi vastaanottaa tietoja useammalta Connectorilta?

STIHL connected -appi voi vastaanottaa tietoja kaikilta Connector-laitteilta, jotka on yhdistetty STIHL connected -appiin liittyvään tiliin, jos nämä ovat kantaman (~10 metriä) sisällä laitteesta.

Onko häiriötekijöitä, jotka voivat vaikuttaa STIHL Smart Connectoriini?

STIHL Smart Connector saattaa näyttää liian korkean käyntiajan magneettikentän vaikutuksen johdosta.

Voinko käyttää muita kalustonhallintajärjestelmiä STIHL Smart Connectorin kanssa?

Tällä hetkellä käyttö on mahdollista vain STIHL-järjestelmällä.

Voiko useampaa STIHL Smart Connector -laitetta käyttää samanaikaisesti?

Kyllä, useampaa STIHL Smart Connector -laitetta on mahdollista käyttää samanaikaisesti. Jos useiden tuotteiden tai Connector-laitteiden toiminta-aikoja käsitellään samanaikaisesti STIHL connector -apissa, synkronointi voi viedä enemmän aikaa kuin yksittäisten laitteiden synkronointi STIHL connected -apin kanssa.

Millaisen energianlähteen STIHL Smart Connector tarvitsee?

STIHL Smart Connectorin käyttö vaatii IEC-CR2032 litium -nappipariston.

Voinko käyttää STIHL Smart Connectoria myös ilman älypuhelinta?

Voidaksesi käyttää kaikkia STIHL connectedin toimintoja tarvitset älypuhelimen sekä tilin STIHL connected -apissa ja STIHL connected -portaalissa.STIHL Smart Connectorin käyttö onnistuu myös ilman älypuhelinta, mutta tällöin tietoja ei voida siirtää Smart Connectorista STIHL connected -portaaliin.

Kuinka usein tiedot synkronoituvat STIHL connected -apin ja STIHL-pilven välillä?

Heti kun STIHL Smart Connector huomaa laitteesi olevan käytössä, lähetetään toiminta-aika useita kertoja minuutissa STIHL connected -appiin. Jatkuvan STIHL connected -apin ja Connectorin yhteyden sekä älypuhelimen internet-yhteyden aikana synkronoidaan tuotteiden toiminta-aikoja useita kertoja minuutissa STIHL-pilven kanssa. Jos yhteyksiä ei ole käytössä, tapahtuu tietojen välitallennus ja tallennetut tiedot siirretään heti yhteyden muodostuttua.