Kaikki STIHL-verkkokaupasta tilatut tuotteet voi palauttaa 30 päivän kuluessa niiden vastaanottamisesta. Luo tätä varten palautus verkossa asiakastililläsi valikkokohdassa ”Omat tilaukset” tai vaihtoehtoisesti palautuslomakkeella. Liitä sitten palautuslomake alkuperäisen paketin mukana ja kiinnitä palautusetiketti pakettiin. Voit luovuttaa paketin asianomaiselle kuljetuskumppanille.
Jos et ole tyytyväinen tilaamaasi tuotteeseen, voit palauttaa sen meille 30 päivän palautusoikeuden puitteissa.
STIHL vastaa palautuslähetyksen kustannuksista puolestasi, jos luot palautuksen verkossa STIHL-tililläsi tai palautuslomakkeella ja käytät palautuslähetykseen siellä olevaa palautusetikettiä.
Voit luoda ja tulostaa palautusetiketin ja palautuslomakkeen itse STIHL-tililläsi valikossa ”Omat tilaukset” tai palautuslomakkeen kautta.
Jos tarvitset samasta tilauksesta toisen palautusetiketin, ota yhteyttä STIHLin asiakaspalveluun.
Tuotteita ei valitettavasti ole mahdollista vaihtaa. Palauta ei-toivottu tuote ja tee uusi tilaus.
Jos haluat palauttaa tankatun moottorikäyttöisen laitteen, sinun on tyhjennettävä laite ja testattava, ettei sitä voi enää käyttää. Laite on pakattava alkuperäiseen pakkaukseen. Vaarallisten aineiden etikettiä ei tarvita, jos edellä mainitut vaatimukset täyttyvät.
Ladattavien paristojen ja akkukäyttöisten laitteiden palauttamisessa on noudatettava erityisvaatimuksia. Löydät asiaa koskevat vaatimukset täältä: Ladattavien paristojen palauttaminen.
Saat palautuksen samalla tavalla kuin maksun. Jos esimerkiksi maksoit luottokortilla, vastaava summa hyvitetään takaisin luottokorttitilillesi.
Heti kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, saat sähköpostiviestin, jossa vahvistetaan tavaroiden vastaanottaminen. Kun tavarat on tarkastettu, saat erillisen sähköpostiviestin, jossa on tarkempia tietoja palautuksestasi. Jos sinulla on lisäkysymyksiä palautuksesta, ota yhteyttä STIHLin asiakaspalveluun.
Voit palauttaa vain verkossa tilatut tuotteet käyttämällä palautuslomaketta.
Saatat saada useita paketteja yhdessä tilauksessa. Palauta yksittäiset paketit erikseen kuljetuskumppanin kautta.
Säilytä pahvilaatikko, jossa tilaus lähetettiin sinulle, ja käytä sitä tavaroiden palauttamiseen. Jos olet jo hävittänyt laatikon, ota yhteyttä STIHLin asiakaspalveluun.
Huomaa, että tarjouskuponkeja sovelletaan suhteessa tuotteisiin, kun tilaat useita tuotteita. Palautustapauksessa sinulle palautetaan alennettu hinta. Kampanjakuponkeja ei palauteta, jos tilaus palautetaan kokonaan tai osittain.
Jos et ole lunastanut etuseteliä tai sinulla on vielä kysymyksiä palautuksesta, ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme kysymyksesi ratkaisemiseksi.
Nykyiset järjestelmämme eivät tue alv-palautuksia. Pyydämme siksi ymmärrystä, ettemme voi palauttaa arvonlisäveroa.
Jos sinulla on lisäkysymyksiä tai jos olet oikeutettu erityisjärjestelyyn tässä asiassa, ota suoraan yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme.