STIHL connected

FAQ – Usein kysytyt kysymykset

Käyttö

Mitkä STIHL-tuotteet voidaan varustaa STIHL connected -moduulilla?

Seuraavat STIHL-tuotteet voidaan varustaa STIHL connected -moduulilla:

BGA 45, BGA 56, BGA 100, FSA 45, FSA 56, FSA 130, HSA 45, HSA 56, MA 235, MSA 120, MSA 160 T, RMA 339, RMA 443, RMA 448, RMA 2 RT

BG 50, BG 56, BR 430, BR 500, BR 600, BR 700, FC 91, FS 38, FS 40, FS 55, FS 56, FS 91, FS 131, FS 311, FS 460, FS 490, FS 510, FS 560, HS 46, HS 56, HS 82, HS 87, MS 170, MS 180, MS 201 T, MS 231, MS 251, MS 261, MS 362, MS 500i, RM 443 (MB 443), RM 448 (MB 448 VC), RM 655 YS (MB 655 YS), RM 756 (MB 756 YC), RT 4082, RT 6127 ZL, TS 420, TS 440, TS 500i

Mitkä järjestelmävaatimukset ovat välttämättömiä?

Tarvitset STIHL Appia varten älypuhelimen (jossa kameratoiminto ja GPS), vähintään Bluetooth 4.0 -tuen (Low Energy) ja iOS 9.3 (tai uudempi) tai Android 4.4 (tai uudempi) -käyttöjärjestelmän. Tarvitset STIHL connect pro -portaalia varten Mac- tai Windows-yhteensopivan PC:n, toimivan Internet-yhteyden ja älypuhelimen (jossa kameratoiminto ja GPS).

Miten liitän STIHL Smart Connectorin oikein STIHL-tuotteeseeni?

Kun asennat STIHL Smart Connectorin oikein, opit asennus-videoista lisää kaikista yhteensopivista STIHL-tuotteista. Pääset helposti hakemaan ne STIHL Apin tai STIHL connect pro -portaalin kautta.

Voinko käyttää STIHL Smart Connectoria myös kolmansien osapuolten tuotteiden kanssa?

STIHL Smart Connectorin käyttö kolmansien osapuolten tuotteiden kanssa on mahdollista vain rajoitetusti (esimerkiksi käyttöaikaa koskevia huolto-ohjeita ei ole). Kaikki yleiset ohjeet STIHL Smart Connectorin käyttämisestä kolmansien osapuolten tuotteiden kanssa löytyvät lisälehdeltä.

Voinko käyttää käytettyä STIHL Smart connectoria uudelleen toisessa tuotteessa?

STIHL Smart Conectorin kiinnitysmenetelmät on suunniteltu kertakäyttöisiksi. Tästä syystä uudelleenkäyttöä toisessa tuotteessa ei suositella. STIHL Smart Connector voidaan kuitenkin aina konfiguroida uudelleen (koneen ja STIHL Smart Connectorin välinen laiteparin muodostaminen).

Seuraako STIHL Smart Connector tuotteeni käyttöaikaa myös älypuhelimen ja STIHL-Apin ollessa kantaman ulkopuolella?

Käyttöajan tallennus on riippumaton yhteydestä älypuhelimeen. Siksi älypuhelimeen ei tarvita jatkuvaa yhteyttä. Käyttöaika tallennetaan myös paikallisesti STIHL Smart Connectoriin.

Miten voin suorittaa suositellun STIHL-tuotteen huollon (esim. tarkistaa ketjujarrun, tarkistaa ketjun voitelun, ...)?

STIHL-tuotteesi huoltoa koskevat tarkat vaiheet on kuvattu asianomaisissa käyttöohjeissa. Vihje: Digitaaliset käyttöohjeet ovat saatavana myös osoitteessa www.stihl.com tai STIHL Apissa.

STIHL-tuotteeni käyttöaika ei kirjaudu tai poikkeaa. Mitä voin tehdä asialle?

Tarkan käyttöaikaseurannan toteuttamiseksi on tärkeää varmistaa, että suositeltu asennuspaikka suositeltuihin STIHL-tuotteisiin on tehty oikein. Jos käyttöaika poikkeaa vieläkin, varmista, ettei välittömässä ympäristössä, noin 0,5 m säteellä, ole voimakkaita magneettikenttiä varastoinnin, kuljetuksen ja käytön aikana.

Tuotteeni sijaintia ei näytetä tai se ei vastaa todellista sijaintia. Mitä voin tehdä asialle?

Sijaintianalyysi ei tarjoa paikannustoimintoa vaan toimii vain käyttöanalyysinä. Jotta se näyttäisi oikein, tulee älypuhelimen, jossa STIHL Appi toimii, ja asianomaisen STIHL-tuotteen olla yhteydessä toisiinsa käyttöpaikalla.

Voiko STIHL Smart Connectoria ja STIHL connected -järjestelmää käyttää myös käytettyjen tuotteiden kanssa?

Kyllä, myös käytettyjä tuotteita voidaan käyttää. STIHL App -oppaassa olevat ohjeet ja käyttöohjeen lisälehden ohjeet auttavat lisää. Tuotteita luotaessa ja STIHL Smart Connectoria asennettaessa voidaan myös olemassa oleva käyttöaika asettaa. Näin olemassa olevat käyttöajat voidaan syöttää etukäteen aloitusarvoksi.

Mistä löydän tuotteeni sarjanumeron tai viivakoodin?

Löydät sarjanumeron ja - uudemmissa tuotteissa - viivakoodin STIHL-tuotteen tyyppikilvestä.

Miten voin vaihtaa STIHL Apin tai STIHL connect pro -portaalin kielen?

Voit muuttaa kieliasetuksen STIHL connect pro Portaalissa käyttäjätilisi asetuksissa kohdassa "Tilitiedot".
STIHL-apin kielet voit muuttaa älypuhelimesi yleisissä kieliasetuksissa.

Miten voin lisätä koneen STIHL Apissa tai STIHL connect pro -portaalissa?

STIHL Apin käynnistämisen jälkeen löydät konenäkymän kohdassa "Oma STIHL". Voit lisätä uusia koneita näytön reunassa olevalla "+" -symbolilla. Myös STIHL connect pro -portaali luo uusia koneita konenäkymän navigointipalkin kautta.

Kuinka voin vaihtaa tuotteeni sisäisen nimen?

Kun asennat uuden koneen tai kun sitä muokataan myöhemmin, sisäinen nimi voidaan määrittää tai sitä voidaan muuttaa muokkaustilassa. Jos olet jo luonut koneita, voit päästä koneen asetuksiin vastaavan konenäkymän kohdassa "Muokkaa".

Kuinka voin poistaa tuotteen?

Vastaavassa konenäkymässä voit poistaa tuotteita kohdan "Muokkaa" alla.

Kuinka voin poistaa STIHL connected -tilini?

STIHL connect pro -portaalin muokkausvaihtoehtojen kautta voit poistaa henkilökohtaisen tilisi tiliasetuksissa. Huomaa, että kaikki henkilötiedot ja koneen tiedot poistetaan peruuttamattomasti.

Kuinka voin valtuuttaa lisää käyttäjiä?

Ryhmäoperaattorina voit luoda lisää käyttäjiä milloin tahansa STIHL connect pro -portaalin kautta tai antaa oikeuksia vastaavissa käyttäjäasetuksissa ja siten käyttää yhdessä ryhmän laitteita. Tietenkin voit myös luoda itsenäisen tilin erilliselle laitteistoryhmälle rekisteröimällä sen uudelleen.

Miten voin vaihtaa tuotekuvaa?

Kun asennat uuden koneen tai suoritat jälkikäsittelyä, tuotekuvia voidaan siirtää ja/tai muuttaa kuvagalleriasta tai kamerasta. Säätö tapahtuu muokkaustilassa. Jos olet jo luonut koneita, voit päästä koneen asetuksiin vastaavan konenäkymän kohdassa "Muokkaa".

Kuinka muutan tilini kuvaa?

Voit muuttaa käyttäjätilisi kuvaa tiliasetuksissa. Napsauta valikon profiilikuvaketta.

Miten voin muuttaa osoitettani?

Voit muuttaa käyttäjätilisi osoitetta tilisi asetuksissa.

Kuinka vaihdan tallennetun STIHL-erikoisliikkeeni?

Voit vaihtaa STIHL-erikoisliikkeesi tiedot tiliasetuksissasi.

En tunnista STIHL Smart Connectorin sarjanumeroa tarrassa. Onko olemassa mitään kiertotapaa?

Sarjanumero (MAC osoite) näkyy STIHL connect -portaalissa paritettujen laitteiden luettelossa. Tavallisen tekstimuotoisen sarjanumeron lisäksi QR-koodi sisältää sarjanumeron. QR-koodi voidaan lukea STIHL Apilla. Jos koko tarraa ei enää tunnisteta eikä Smart Connector ole enää paritettu, palautus ei ole mahdollista.

Mitä tapahtuu suoritetuille työtehtävilleni, kun poistan koneita tai käyttäjiä myöhemmin?

Suoritetut tehtävät säilytetään dokumentaatiossa.

Kielivalintaani ei ole asetettu oikein. Mitä korjausvaihtoehtoja minulla on?

Voit asettaa kielivalinnan STIHL connect pro -portaalin valikkorivillä tai STIHL Apin järjestelmäasetuksissa. Jos asetetun kielen siirtäminen portaalissa ei tapahdu oikein, tämä voi johtua selaimesi asetuksista. Poista selaimesi evästeet selaimen asetuksissa.

Mistä löydän henkilökohtaisen tuen STIHL Smart Connectorin käyttöönotosta ja käytöstä?

Voit esittää kysymyksiä ja saada vastauksia STIHL-erikoisliikkeestä.

Voinko käyttää STIHL Smart Connectoria kolmannen osapuolen järjestelmällä?

Tällä hetkellä käyttö on mahdollista vain STIHL-järjestelmällä.

Voinko käyttää muita ryhmähallintajärjestelmiä STIHL Smart Connectorin kanssa?

Tällä hetkellä käyttö on mahdollista vain STIHL-järjestelmällä.

Kuinka tiedän, että STIHL Smart Connector on liitetty Appiin?

STIHL Apissa merkitään STIHL Smart Connectorien yhteystila punaisella tai vihreällä symbolilla.

Mikä on STIHL Smart Connectorin ja älypuhelimen välisen yhteyden suurin toimintaetäisyys?

STIHL Smart Connectorin ja älypuhelimen välinen etäisyys on yleensä enintään 10 metriä. Se voi kuitenkin vaihdella eri älypuhelinten ja välissä olevien esteiden mukaan.

Voinko laittaa tuotteeseen useita STIHL Smart Connectoreita?

Ei, vain yksi STIHL Smart Connector voidaan määrittää.

Voidaanko useampaa STIHL Smart Connectoria käyttää samanaikaisesti?

Kyllä, useampaa STIHL Smart Connectoria on mahdollista käyttää samanaikaisesti. Tietyissä olosuhteissa tämä voi kuitenkin johtaa yksittäisten Connectorien vasteajan kasvuun.

Kuinka usein tiedot synkronoituvat STIHL Apin ja STIHL Cloud -pilven välillä?

Jos STIHL Smart Connector havaitsee, että laitetta käytetään, se lähettää käyttöajan STIHL Apille useita kertoja minuutissa. Jos sinulla on internet-yhteys, STIHL Appi lähettää tiedot myös Cloud-pilveen useita kertoja minuutissa. Jos älypuhelinta tai Internet-yhteyttä ei ole, tiedot puskuroidaan, kunnes yhteys muodostetaan ja siirretään vasta sitten.

Toimiiko STIHL connected -järjestelmä varkaussuojana?

STIHL connected -järjestelmää ei tällä hetkellä voida käyttää varkaussuojana.

Määritetäänkö käyttöaika, kun STIHL Appi on suljettu?

Käyttöaika määritetään yleensä älypuhelimesta riippumatta. Mutta jos STIHL Appi on auki, käyttöaika siirretään STIHL connect pro -portaaliin useita kertoja minuutissa. Kun STIHL Appi on suljettu, lähetysväli lyhenee merkittävästi.

STIHL Appi näyttää, että STIHL Smart Connector -ohjelmistopäivitys on käytettävissä, mutta päivitys ei käynnisty.

Voit korjata ongelman pienentämällä STIHL Smart Connectorin ja älypuhelimen välistä etäisyyttä. Tarkista myös pariston tila ja vaihda se tarvittaessa.

Millä kielillä Appi on saatavilla?

Tällä hetkellä järjestelmä on saatavana seuraavilla kielillä: saksa, englanti, ranska, flaami, hollanti ja ruotsi.

STIHL Smart Connector

Mitä käyttötiloja STIHL Smart Connectorin LED-merkkivalot ilmaisevat?

Tila-LEDit aktivoituvat aina, kun akku on asetettu paikalleen. Muutaman sekunnin kuluttua LED-tilamerkkivalo sammuu virran säästämiseksi. LED-tilamerkkivalo näyttää sen jälkeen seuraavat tilat: Normaalikäyttö = vihreä valo, Laiteohjelman päivitys = vihreä vilkkuva valo, Vaihda paristo = punainen vilkkuva valo, Sisäinen virhe = punainen valo.

STIHL Smart Connectorin LED-merkkivalo palavat, kun nappiparisto asetetaan paikalleen. Mitä voin tehdä asialle?

Varmista, että ladatun CR2032-pariston napaisuus on asetettu oikein päin. Jos mikään LED ei pala, paristo on asetettava uudelleen tai vaihdettava tarvittaessa. Jos ongelma ei vieläkään ratkea, ota yhteys erikoisliikkeeseen.

STIHL Smart Connectorin LED-merkkivalot vilkkuvat punaisina. Mitä voin tehdä asialle?

Vilkkuvat punaiset LED-merkkivalot ilmaisevat pariston alhaista tilaa. Vaihda paristo.

STIHL Smart Connectorin LED-merkkivalot palavat jatkuvasti punaisina (useamman sekunnin ajan). Mitä voin tehdä asialle?

Jatkuva useita sekunteja palava valo osoittaa STIHL Smart Connectorin sisäistä virhettä. Korjaa tämä ottamalla yhteys erikoisliikkeeseen.

STIHL Smart Connectorin LED-merkkivalot vilkkuvat vihreinä. Mitä tämä tarkoittaa?

Vihreät vilkkuvat LEDit osoittavat laiteohjelmiston päivitystä, joka voi kestää jopa minuutin. Älä poista paristoa päivityksen aikana.

En löydä STIHL Smart Connectoria asettaessani appiani. Mitä voin tehdä asialle?

Kun asetat laitetta ensimmäistä kertaa, varmista ehdottomasti, että paristo on työnnetty oikein päin STIHL Smart Connetoriin ja että eristävä kalvo on poistettu. LED-merkkivalon täytyy palaa vihreänä pariston asettamisen jälkeen. Varmista myös, että älypuhelimen järjestelmävaatimukset täyttyvät ja että STIHL Apille on sallittu kaikki oikeudet. Lisäksi Bluetooth täytyy kytkeä päälle. Tärkeää: STIHL Smart Connectorin tunnistamiseksi älypuhelimen täytyy olla 10 metrin säteellä. Odotusaika havaitsemiseen voi kestää jopa 60 sekuntia.

Oma sovellukseni ei näytä yhtään STIHL Smart Connectoria ympäristössä tai ei toimita ajantasaista tietoa, vaikka laitteet on asennettu. Mitä voin tehdä asialle?

Tarkista ensin, että paristo on asetettu oikein päin. Jos yhtään LED-merkkivaloa tai vain punainen signaali palaa, myös pariston vaihto voi olla tarpeen. Poista nappiparisto ja aseta uusi paristo. Jos vihreä LED palaa, voit aloittaa uuden haun STIHL Apissa. Jos STIHL Smart Connectoria ei vieläkään löydetä, vaihda myös tässä tapauksessa paristo. Koska älypuhelimen toimintahäiriöitä ei myöskään voida sulkea pois, älypuhelimen uudelleen käynnistäminen voi olla hyödyllistä.

Mihin mukana toimitettua kiinnitysmateriaalia tarvitaan?

Liimanauha ja mukana toimitetut ruuvit, mukaan lukien aluslevyt, on mukautettu STIHL Smart Connectoriin. Käytettäessä kiinnitystapaa "liimaus" ja "ruuvaus" vain mukana toimitettuja kiinnitysmateriaaleja saa käyttää. Lisäkiinnitysvaihtoehdot, kuten "niitit" tai "kaapelisiteet", ovat mitoitettuja niitä vastaava asennuspaikan mukaan ja ne on sen vuoksi valittava ja hankittava asianmukaisesti. Tarvittaessa noudata ohjeita käyttöohjeessa.

Häviääkö tuotteen käyttöaika, kun STIHL Smart Connector akku on tyhjä?

Akun käyttöaika ei häviä tyhjän pariston tai pariston vaihtamisen takia. Käyttöaika varmistetaan jatkuvasti ja esim. kun uusi paristo asetetaan, on viimeinen onnistunut arvo tallennettu.

Miten lisään STIHL Smart Connectorin luotuun STIHL-tuotteeseen?

STIHL-tuotteen luomisen jälkeen voit lisätä STIHL Smart Connectorin vastaavassa alavalikossa.

Mistä löydän STIHL Smart Connectorini datamatriisin/QR-koodin?

QR-koodi sijaitsee STIHL Smart Connectorin pariston alla. Asettamista varten kansi on avattava ja paristo poistettava.

Haluaisin varustaa koneeni uudella STIHL Smart Connectorilla. Voinko sisällyttää mukaan koneeni käyttöajan?

Laitteet on mahdollista varustaa sekä uutena että minkä tahansa käyttöajan jälkeen. Jos varustat koneesi uudella STIHL Smart Connectorilla,  jo olemassa oleva käyntiaika voidaan määrittää aloitusarvoksi.

Koneeni käyttöaika on liian korkea. ¨Voidaanko käyttöaika nollata jollakin tavalla?

Käynnistysajan nollaaminen on mahdollista vain epäsuorasti: Sinun on ensin poistettava koneen ja STIHL Smart Connectorin välinen pariliitos. HUOMAUTUS: Pariliitoksen tiedot (viimeinen käyttöaika) eivät enää ole näkyvissä, eikä niitä voida palauttaa. Kun pariliitos muodostetaan uudelleen, voidaan alkuarvo asettaa. Tällä arvolla voidaan korjata todellista käyttöaikaa. HUOMAUTUS: Edellisen pariliitoksen historia ei ole enää käytettävissä.

Mitä tapahtuu, jos löytyy useampia STIHL connected -järjestelmiä?

STIHL Appi vastaanottaa tietoja vain tunnetuilta STIHL Smart Connectoreilta. Jos lähistöllä on muita STIHL Smart Connectoreita, joita ei ole liitetty nykyiseen STIHL connector pro -portaalitiliin, näitä ei oteta huomioon.

Onko häiriötekijöitä, jotka voivat vaikuttaa STIHL Smart Connectoriini?

Tietyissä olosuhteissa voimakas magneettikenttä saattaa aiheuttaa STIHL Smart Connectorin käyttöaikatiedon kasvamista.

Mikä on STIHL Smart Connectorin tehtävä?

STIHL Smart Connectorin avulla määritetään laitteen käyttöä koskevat tiedot. Tätä tarkoitusta varten STIHL Smart Connector asennetaan laitteeseen ja tunnistetaan automaattisesti, kun sitä käytetään. Käyttöaika siirretään älypuhelimella STIHL Apin kautta STIHL connect pro -portaaliin.

Onko STIHL Smart Connector pysyvästi kytkettynä älypuhelimeen?

STIHL Smart Connector ei edellytä pysyvää aktiivista yhteyttä älypuhelimeen. Se lähettää jaksoittain nykyisen käyttöajan. Jos lähellä olevassa älypuhelimessa on vastaava tili, lähetetyt tiedot vastaanotetaan automaattisesti.

Mikä on STIHL Smart Connectorin energianlähde?

STIHL Smart Connectorin toiminta edellyttää IEC-CR2032-litium-nappiparistoa.

Voinko käyttää STIHL Smart Connectoria ilman älypuhelinta?

Vaikka STIHL Smart Connectorin käyttö on mahdollista myös ilman älypuhelinta, et voi siirtää Smart Connectorin määrittämiä tietoja STIHL connect pro -portaaliin ilman sitä. Jotta voisit käyttää kaikkia toimintoja, on suositeltavaa pitää älypuhelin ulottuvillasi samalla, kun käytät laitetta, jossa on STIHL Smart Connector. Lisäksi älypuhelimella täytyy olla pääsy STIHL connect pro -portaaliin.

Miksi STIHL Appi osoittaa, ettei STIHL Smart Connectoria ole yhdistetty, vaikka se on lähellä ja paristo on täynnä?

STIHL Smart Connectorin havaitseminen voi kestää useita sekunteja. Tällöin esimerkiksi sovelluksen käynnistämisen yhteydessä yhteystila voi näkyä oikein vain jonkin ajan kuluttua.

Saanko päivitysilmoituksen ja suoritetaanko päivitys automaattisesti?

Jos STIHL Smart Connector päivitys on saatavilla, saat vastaavan ilmoituksen STIHL Apissa ja voit sitten käynnistää vastaavan päivityksen.

Asennetaanko STIHL Smart Connectorin laiteohjelmistopäivitykset automaattisesti?

Ei, sinulle ilmoitetaan asianomaisesta päivityksestä ja sitten sinun täytyy käynnistää asennus Apin kautta.

STIHL connect pro -portaali

Unohdin salasanani. Mitä voin tehdä asialle?

Voit nollata salasanan pyytämällä uuden salasanan sisäänkirjautumissivulla.

Kuinka pääsen STIHL connect pro -portaaliin?

STIHL connect pro -portaaliin pääsee verkkosivustolla https://connect.stihl.com.

Tarvitaanko STIHL connect pro -portaalia varten ohjelmisto tai asennus?

Ei, STIHL connect pro -portaalia varten ei tarvita mitään asennusta. Pääsy tapahtuu verkkoselaimella. Tarvitset sitä varten vain internet-yhteyden.

Mitä pääsytietoja STIHL connected -yhteyttä varten tarvitaan?

STIHL connected -yhteyden käyttämiseksi sinun täytyy rekisteröityä portaaliin STIHL App- tai STIHL connect pro portaalin kautta. Tätä varten tarvitset sähköpostiosoitteen. Voit antaa salasanan itse rekisteröinnin yhteydessä.

Mihin STIHL connect pro -portaalia tarvitaan?

STIHL connect pro -portaali on digitaalinen työpaikka erityisesti kaupalliseen käyttöön. Se tarjoaa mahdollisuuden kattavaan digitaaliseen tuote ja tuoteryhmä hallintaan. Käyttämällä vain STIHL Appia saat käyttöösi pelkät STIHL connectedin analysointi- ja tuote-esittely ominaisuudet.

Saako erikoisliike tietojani katseltavaksi?

Erikoisliike saa yleiskuvan asiakkaan perustiedoista. Käyttötarkoitukseen sidottujen konetietojen siirto tapahtuu yksinomaan käynnin yhteydessä ammattitaitoisessa erikoisliikkeessä.

Saako erikoisliike ilmoituksen, kun huollan laitteitani?

Erikoisliikkeellesi ilmoitetaan vain huoltokäynnin yhteydessä, t.s.  kun huollat laitteitasi itse, ilmoitusta ei tehdä automaattisesti.

En ole kaupallinen käyttäjä eikä minulla ole asiakkaita. Onko edelleen mahdollista suunnitella työtehtäviä ja huoltoa?

Voit suunnitella ja suorittaa työtehtäviä ja huoltoa myös ilman asiakkaita.

Vaikuttaako STIHL connected'in käyttö STIHL-tuotteideni takuisiin (esimerkiksi tiedot suoritetuista tai ohitetuista huolloista)?

Ei, STIHL connectedin huoltotiedoilla ei ole vaikutusta STIHL:n takuupäätöksiin.

Voinko paikantaa työntekijöitäni STIHL connectedin kautta?

Ei, työntekijöiden paikantaminen ei ole mahdollista. Sijaintitietoja käytetään vain silloin, kun koneet ovat aktiivisessa käytössä ja paikannetaan työtehtävää.

Mitä STIHL tekee STIHL connectedissa olevilla tiedoillani?

STIHL käyttää henkilökohtaisia tietojasi, erityisesti koneen, laitteen ja käyttötietoja, vain voimassa olevan sopimuksen mukaan ja tuotteiden tukemiseen. Lisäksi käytämme näitä tietoja nimettömien tilastojen luomiseen. Käytämme tietoja tuotteidemme ja palveluidemme parantamiseen, tuotteiden seurantaan ja tuotteiden turvallisuuden varmistamiseen.

Mikä on STIHL connect pro -portaalin tehtävä?

STIHL connect pro -portaali on nykyaikainen tuote- ja tuoteryhmähallintajärjestelmä.

STIHL App

Unohdin salasanani. Mitä voin tehdä asialle?

Voit nollata salasanan pyytämällä uuden salasanan sisäänkirjautumissivulla.

Appi ei tunnista STIHL Smart Connector -paristokotelon QR-koodia. Mitä voin tehdä asialle?

Varmista ensin, että sinulla on aktiivinen Internet-yhteys älypuhelimellasi. Yritä sitten skannata QR-koodi apin skannausikkunaan. Skannausikkunan napautus palauttaa automaattisesti tarkennuksen. Voit myös yrittää siirtää älypuhelinta lähemmäs tai kauemmas QR-koodista. Varmista myös, että sinulla on riittävä valaistus. Voit myös kirjoittaa manuaalisesti STIHL Smart Connectorin sarjanumeron ongelman korjaamiseksi.

Mistä saan STIHL Apin?

STIHL Appi on saatavana iOS:lle AppStoresta ja Android-käyttöjärjestelmille GooglePlay Storesta. Vihje: Syötä hakusanaksi sana "STIHL".

Mihin STIHL Appia tarvitaan?

STIHL App on STIHL connected'in keskusjärjestelmämoduuli. STIHL Smart Connectorin keräämät tiedot tulee välittää WLAN- tai mobiilidataverkon kautta älypuhelimesta tai tabletista STIHL Cloud -pilveen. Tiedot ovat sitten käytettävissä arvioitavaksi STIHL connect pro -portaalissa. Voit myös suunnitella ja dokumentoida omia työtehtäviäsi STIHL Apilla älypuhelimellesi ja tabletillesi. Lisäksi voit ottaa yhteyttä STIHL erikoisliikkeeseesi erityisen nopeasti ja helposti, mikäli varusteiden huolto on käynnissä.

En löydä tai voi lisätä STIHL-tuotettani "Oma STIHL" -kohdassa. Mitkä ovat vaihtoehdot uuden tuotteen luomiseksi "Oma STIHL" -kohdan alla?

Uuden STIHL-tuotteen käyttöönottamiseksi on useita tapoja: Tuote voidaan tunnistaa koneesi viivakoodin avulla. Vaihtoehtoisesti voit valita sen luettelohaun avulla. Myös muita tunnistusominaisuuksia voidaan lisätä, esim. sarjanumero tai sisäisesti annettu nimi. Vanhemmille tuotteille tai kolmannen osapuolen tuotteille voidaan vaihtoehtoehtoisesti luoda jokainen tuote kohdassa "Luo tuote manuaalisesti".

Tarvitsenko Internet-yhteyden STIHL Apin käyttämiseen?

Kyllä, STIHL Apin ja STIHL Cloudin täyteen käyttöön tarvitaan toimiva Internet-yhteys WLAN- tai mobiilitietoverkon kautta.  Tietoliikenneyhteyden ei kuitenkaan välttämättä tarvitse olla jatkuvaa, sillä paikallinen välitallennustila takaa vakaan tietojen saatavuuden STIHL-tuotteita käytettäessä.